Leveringsprisen starter som udgangspunkt fra 69 kr. og vil derefter stige, såfremt der lægges flere varer i kurven.
Leveringsprisen afhænger ikke af, hvor leveringsadressen er, men af flere faktorer bl.a. af selve varen, antallet og størrelse på varerne. Dog gør vi opmærksom på, at vi som udgangspunkt ikke kan levere til ikke brofaste øer.
Kantstenslevering er, når en varer leveres på palle og bliver leveret til kantstenen. Det koster mindst 399 kr. Det vil fremgå på produktsiden, hvis produktet leveres på palle/kantsten.
Leveringstiden for pallevarer er 1-2 uger fra bestillingsdatoen.
Den endelige leveringspris finder du ved checkout.
Det er ikke muligt selv at hente varer hos os.
Wonda.dk er en online webshop, der formidler salg af over 100.000 eksklusive produkter, som vi importerer direkte fra forskellige producenter, og som kun sælges online.
Det giver os en besparelse, som vi deler med vores kunder, og vi kan derfor tilbyde alt til bolig og have til konkurrencedygtige priser.
Flere af vores varer sendes direkte fra fjernlageret hos de forskellige samarbejdspartnere, derfor er det ikke muligt at afhente bestillinger fra vores distributionscenter i Ringe.
Det er ikke muligt at vælge en specifik leveringsdato eller at reservere en vare på forhånd.
For at give vores kunder en ultimativ brugeroplevelse bliver de fleste bestillinger hurtigt sat i værk.
Derfor sendes ordren afsted hurtigst muligt, når du opretter en ordre hos os. Standard leveringstiden er 4-8 hverdage, med forbehold for evt. uforudsete forsinkelser.
Vores leveringstid er som udgangspunkt 4-8 hverdage.
Corona-situationen har øget vores ordre volumen samt ledt til restriktioner for arbejderne på vores lagre, hvilket i sjældne tilfælde kan medføre forsinkelser, umiddelbart leveres bestillinger dog indenfor den lovede leveringstid.
Vi bestræber os på, at ordrer bliver sendt i færrest mulige pakker, for at kunne holde fragtomkostningerne nede, men også for at påvirke miljøet så lidt som muligt.
Når din ordre er afsendt, vil du få besked om pakkenumrene, således at du kan tracke din ordres rejse på vej til dig.
Du vil løbende blive opdateret via e-mails og sms'er, når vi har afsendt din ordre. Har du ikke modtaget besked fra os, kan det skyldes, at mail- eller sms-leveringer har fejlet. Du kan dog altid følge din ordre på siden wonda.dk/status
Hvis det ønskes, at pakken bliver stillet på adressen, kan vores kunder udfylde en fuldmagt. Dette kan gøres via fragtselskabets hjemmeside, da det er en særaftale mellem fragtselskabet og kunden.
Hvis der ikke er en fuldmagt, og du ikke kan være hjemme på tidspunktet for leveringen, vil pakken som udgangspunkt leveres til en pakkeshop nær dig.
Du vil typisk få en sms eller en seddel i din postkasse med nærmere oplysninger om hvor du kan afhente pakken.
Det kan være svært at ændre leveringsadressen på din ordre hvis den allerede er pakket og klar til afsendelse eller er på vej.
Hvis du allerede har modtaget en mail fra os med ordrestatus "Behandles" eller "afsendt", så er din ordre allerede på vej til dig og kan ikke ændres.
Hvis du har fået tilsendt pakkenummer, så vil det være hurtigst at ringe til GLS på telefon 76 33 11 11 / PostNord på telefon 70 70 70 30 og bede dem om at ændre leveringsadressen. Du kan også vente indtil, at vi har sendt dig pakkenummer på dine pakker, så du kan kontakte GLS eller PostNord efterfølgende.
Alternativt kan du kontakt os hurtigst muligt ved at udfylde formularen nederst på siden.
For hurtigere sagsbehandling samt prioritering af din anmodning, opfordre vi dig til vælge "Annuller ordre, som ikke er leveret"
Vi sender alle vores varer som hjemmeleveringer, og vi kan derfor ikke sende direkte til pakkeshops.
Hvis der ikke er nogen hjemme på leveringstidspunktet, vil pakken som udgangspunkt blive leveret til nærmeste pakkeshop. Det sker, at pakkeshoppen er fyldt, og så vælges en anden pakkeshop tæt på dig automatisk.
Du vil typisk få en sms eller en seddel i din postkasse med nærmere oplysninger om, hvor du kan afhente pakken.
Vi beklager, hvis fragtfirmaet ikke har været forbi adressen, selvom de skriver de har. Da fragtfirmaet blot er et eksternt firma, som levere pakker for os, kan vi ikke påvirke leveringsforløbet. Der er desværre ikke så meget, vi kan gøre, når først en pakke er leveret i en pakkeshop til afhentning. Vi kan heller ikke trække pakken tilbage.
Prøv evt. at kontakte GLS på 76 33 11 11/ PostNord på 70 70 70 30 - mandag til fredag kl. 8.30-20.00 og lørdag kl. 10.00-15.00 og høre årsagen og spørge, om de kan genleverer til din adresse.
Da vores produkter leveres med eksterne fragtfirmaer som GLS/PostNord eller via pallelevering, er det desværre ikke muligt for os at tilbyde indbæring eller montering af produkterne.
Da vores varer bliver sendt fra forskellige samarbejdspartnere i Europa, kan det godt forekomme, at din ordre bliver leveret i flere omgange.
Dette kan du holde øje med via de pakkenumre, du modtager.
Hvis du har spørgsmål eller i tvivl om ovenstående, er du velkommen til at skrive til os.
Udfyld kontaktformularen. Vi bestræber os på, at kunne besvare din henvendelse indenfor 48 timer
Mandag: 08:00 - 16:00
Tirsdag: 08:00 - 16:00
Onsdag: 08:00 - 16:00
Torsdag: 08:00 - 16:00
Fredag: 08:00 - 15:00
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket